Рекомендована публікація

А ось так ми займались сюжетним ліпленням , за мотивами української народної казки "Рукавичка" 

вівторок, 24 січня 2017 р.

Білінгвістика у дошкіллі

Згідно загальноприйнятим уявленням, білінгвізм (двомовність) - це вільне володіння двома мовами одночасно. З позицій психолінгвістики, білінгвізм - здатність вживати для спілкування дві мовні системи. Білінгвізм став одним з найяскравіших явищ міжкультурної комунікації, яка визначається як "спілкування людей, що представляють різні культури". За даними ряду дослідників, білінгвів у світі більше, ніж монолінгвів. Відомо, що до справжнього моменту дитячий білінгвізм охоплює майже половину дітей на нашій планеті.  Рівень використання мови залежить від різноманітності, глибини і правильності мовних вражень, які дитина отримує з раннього дитинства. Тому так важливо дати маляті повноцінний мовний розвиток в тому віці, коли формуються основи особистості, пробуджується інтелект. Двомовність позитивно позначається на розвитку пам'яті, вміння розуміти, аналізувати і обговорювати явища мови, кмітливості, швидкості реакції, математичних навичках і логіці. Повноцінно розвиваються білінгви, як правило, добре вчаться і краще за інших засвоюють абстрактні науки, літературу та інші іноземні мови. Чим молодша дитина, тим більше у нього шансів оволодіти другою мовою в максимально можливому обсязі та з природним вимовою. Можна сказати однозначно: діти мають незаперечну перевагу у вивченні іноземної мови перед дорослими. Пам'ять дитини більш сприйнятлива, на відміну від дорослого він не обмежений комплексами, не боїться зробити помилку, не пригадати вчасно потрібне слово.  Дитина-білінгв, на відміну від монолінгвів, більше цікавиться лінгвістичними явищами, оскільки його мовний досвід значно ширше.  Це сприяє розвитку перекладацьких навичок, а також інтересу до мотивації найменувань.

Немає коментарів:

Дописати коментар