Рекомендована публікація

А ось так ми займались сюжетним ліпленням , за мотивами української народної казки "Рукавичка" 

вівторок, 24 січня 2017 р.

Profstream - КУХАР ! Презентація професії дітям!!

Презентація професії кухар

Вихователь: «Сьогодні листоноша приніс нам запрошення. Зворотня адреса також цікава - Хмельницьке шосе 16».
Діти : « Так це ж адреса нашого садочка».
Вихователь: « Нічого не розумію. Хто ж із працівників нашого навчального закладу запросив нас до себе у гості. Ой зачекайте тут є загадка. Спробуємо відгадати?
Діти: Да!
Вихователь:
Хто на кухні хазяйнує?
Хто каструлями керує
І з ножем працює вправно?
Хто смачні готує страви,
Пиріжки пече рум’яні,
Варить борщ смачний, духмяний,
Не відтягнеш і за вуха?
Хто цей майстер? Звісно, (кухар).


Вихователь: « Тепер ми знаємо, що запросив нас до себе в гості кухар. Тож ідемо до нього на кухню!
Екскурсія на кухню.

Діти вітаються
Вихователь: Діти це наш кухар Ніна Михайлівна , а ще вона бабуся нашого Максимка. Давайте попросимо її щоб вона нам розповіла про свою професію.
Ніна Михайлівна: Доброго дня, мої любі дітки! Ви отримали моє запрошення?  Дуже рада вас бачити у себе на кухні, адже це моє основне місце роботи. Давайте знайомитися!
-         «Мене звуть Ніна Михайлівна , я бабуся Максима. Я працюю кухарем в нашому садочку. У мене є спеціальний одяг – це ковпак та фартух , білого кольору.Я обрала собі таку професію, коли ще була маленькою, адже дуже люблю готувати смачненьке. Аби варити вам борщик та суп – я використовую велику кастрюлю (чан). Коли ми випікаємо пироги, чи запіканки – обов’язково використовуємо духову шафу. Для смаження обираємо пательні різного розміру.
-         Також при готуванні я користуюся мясорубкою, ситом, ножем, ложкою тощо.Ну і звичайно в моїй роботі не обійтися без плити, адже на ній ми варимо , смажимо та паримо. Щоб приготувати корисну та смачну їжу, необхідно обирати свіжі продукти, любити свою справу та вкладати в неї частинку своєї душі.
Кухар:
-         « Діти , а які страви , що ми  вам готуємо, подобаються найбільше ?» ( відповіді дітей)
-         «А яку страву ви хотіли б приготувати самостійно?»
-         Діти:
-         «Салат вінігрет!»
-         « А з чого він готується?  ( Діти розповідають, кухар уточнює , доповнює),
-         « Тож давайте дітки спробуємо своїми руками створити салат вінігрет!»
 - « А тепер дітки давайте пригостимо наших друзів гарною стравою!»
-         Діти дякують за чудову екскурсію та вручають Ніні Михайлівні емблему «Майстер своєї справи» виготовлену власноруч.
















Немає коментарів:

Дописати коментар